onsdag, mars 31, 2010

gav dig hellre en kram

.
Twitter-träsk.
Jag har inte gått ner mig där, men jag tror att det är ett träsk. Gjorde ett försök att läsa något en gång, men sulan sjönk inte ner i dyn.
Men idag när jag tänkte göra ett nytt försök hamnade jag istället i twitter-domino-effekten. Eftersom alla @:ar varandra
(nytt verb som införs nu om det inte gjorts innan (vilket det förmodligen har) som innebär att man sätter ett litet "krulle-a" (som man säger på norska) framför någons namn så att det blir en länk till den personens twitter och den personen vet att den @:as (se @:ar) om, vilket innebär att alla dessa en-persons-twitterier blir som ett enda stort garn-nyste-twitteri)
så kan man liksom komma in på nästa person och nästa och nästa.

Vilket bara slutar med att man inser hur många människor man tappat kontakten med och saknar.

.

Inga kommentarer: