torsdag, januari 29, 2009

Tidig morgon blues

.
Två dagars pendlande kvar!
På måndag är det dags.

När man går och väntar på något känns det som att man inte gör något annat.
Inget vettigt blir gjort.
Inte för att det verkar som det skulle bli det ändå, om man inte har tiden. Men har man heller inte orken eller inspirationen blir det knepigt.

Igår var Amy och de hennes på föreställningen, det var riktigt kul! Hon satt längst fram och tittade på mig med ett stort leende. Blev riktigt peppad och fick höra att jag gjorde bra ifrån mig för att jag var så taggad. Kul kul.

Sex föreställningar kvar.


En dag kommer man att sakna det..

.

2 kommentarer:

Martina sa...

Att vänta är eländigt. Man är så till sig över det som ska ske. Samtidigt så skräms man lite över det nya. Och tiden fram tills dess blir en dimma. Men det är samtidigt underbart. Man vet att snart, snart kommer något som är fantastiskt.

På lördag kommer jag och de mina. (Dessutom kommer visst 8 kollegor till mig för vår kära rektor har lottat ut biljetter..).

Nu ska jag göra mig i ordning det sista och åka till jobbet.

//Martina

Nai sa...

Jag hörde det! Kul att få dit en hel drös av er :)