fredag, januari 02, 2009

Endast tomten sover

.
Det blev en lång natt. Och en väldigt rolig sådan.
Men jag insåg i efterhand att jag inte såg ett enda fyrverkeri på hela nyårsfirandet.
That's a first.
Det blev ju lite annorlunda i år mot vad det har varit. På tolvslaget kom vi ut ur byxorna och dansade och firade med fullständiga främlingar, innan vi slängde av oss morgonrockarna och körde finalnumret.
Det hela var fint ändå.
Och jag har ju fått se rätt magnifika fyrverkerier nyligen i alla fall.

Gott 2009!
It'll be a hit!

.

4 kommentarer:

Martina sa...

När du skrev ditt inlägg låg jag och försökte sova. Vi började tvätta klockan sju, så kändes nödvändigt att ha nån timme i kroppen. Halv tre tror jag att jag somnade. Då hade tommy legat o snarkat brevid mig en bra stund redan.

Tur det finns mobilspel..

Kul att du gillade musiken btw. Musik är fantastiskt!

puss o kram

Martina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Martina sa...

Hyggligt av dig!

Vad gäller tvättiden, så får man ta den tid som är. Kände att det var dags.

(plockar du bort föregående kommentar, så du behåller den ifrån rätt konto, var visst inloggad på det andra när jag skrev)

Allis sa...

it's gonna be another shity year :D