söndag, september 27, 2009

Nai goes loving on your asses

.

Efter att ha skrivit det här inlägget går jag tillbaka och läser igenom. Man kan tro att jag är full. Det är ett riktigt fyllesnack. Men jag är nykter som bara den. Kanske bara lite påverkad. Men av något annat.

Det finns en sak som vi måste komma ihåg att uppskatta:
Det finns folk omkring oss som bryr sig.

Som tittar en djupt i ögonen när de frågar hur man mår.
Som berättar att de saknar en utan att vilja något mer än så.
Som ställer upp på att lyssna, utan att döma.
Som vill berätta för dig, och som litar på att du inte dömer eller berättar vidare.
Som bäddar om dig när du fryser och är trött.
Som ringer dig mitt i natten bara för att dela med sig om hur underbart livet är.
Som påminner dig om att du är det viktigaste i ditt liv.
Som kommer och hälsar på dig och ditt nya, fina, gröna 50-kronorsmatbord.
Som välkomnar dig som en i gänget trots att det är första gången ni ses.

Lite sentimentalt såhär när helgen drar sig mot sitt slut, men ärligt, jag vill verkligen få utlopp för det här. Alla människor som jag har omkring mig - ni är så underbara!

Jag vet inte riktigt vad jag kan göra här och nu mer för att visa min uppskattning, men jag vill bara säga att det inte går obemärkt förbi.
Och glöm inte själva att stanna upp och känn efter - du är så omtyckt.

cheers
.

1 kommentar:

Martina sa...

Suger åt mig som en svamp!! :D